loading...
https://biz-kala.ir
محمد بازدید : 14 شنبه 11 دی 1400 نظرات (0)

رژلب های بیز پایه گیاهی دارد و از طرفی برای جذب تمامی سلیقه ها بیش از 40 مورد تنوع رنگی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

سایت بیزکالا مفتخر است به عنوان نماینده قانونی شرکت بزرگ بیز شما را درتمامی امور خدمت رسانی کند.

محمد بازدید : 15 جمعه 10 دی 1400 نظرات (0)

زیباتزین وجذاب ترین لب هارا با برند آرایشی لاکچری کوین در معرضدید بگذارید.این برند تخصصی تزین محصولات آرایشی را داردکه میتواند زیبایی خیره کنندهای را بر شما ایجاد کند.

محمد بازدید : 12 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)

بوی پا همیشه یکی از معضلات همیشه همراه ماست. استفاده از محصولات خوشبوکننده تا حدی این معضل را برطرف کرده است اما برای رفع دائمی آن محصولات نانوسان کاررا برای شما راحت کرده است.

محمد بازدید : 13 چهارشنبه 08 دی 1400 نظرات (0)

رژلب های حجم دهنده دکتر بیزبرندی جدید و منحصر به فرد در صنعت ارایشی می باشد که  توانسته محبوبیت خوبی در بین افراد ایجاد کند.  رژلب های حجم دهنده دکتر بیز در برند لاکچری داشتن طعم میوه ای می باشد. 

محمد بازدید : 15 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

رژلب ها یکی از وسایل همیشه همراه خانم ها می باشد.این محصولات اگر گیاهی باشد هیچ گونه صدمه ای به بدن وارد نمی کند. اما اگر این محصول مرغوب نباشد ضررات جبران ناپذیری را به بدن وارد می کند. سرب موجود در محصولات بی کیفیت باعث بروز خطرهای جدی برای بدن و معده می شود.

محمد بازدید : 15 یکشنبه 05 دی 1400 نظرات (0)

یک خوشبو کننده سه کاره قوی که با یک تیر سه نشان می زنید. این محصول هم خوشبو کننده هم ضدعفونی کننده و هم خنثی کننده بوی بد است. اینمحصول توسط یک جوان ایرانی ثبت واختراع شده است.

محمد بازدید : 16 شنبه 04 دی 1400 نظرات (0)

اسپری بدن و خوشبوکننده های شرکت بیز از سری جدید فرمولاسیون پیروی می کند که برای تمامی افراد مناسب است و ضد حساسیت نمی باشد. این شرکت با کادر مجرب توانسته نیاز اکثر سلیقه هارا تامین کند و همه مدل محصولی را در سبد کالایی خود جای دهد.

محمد بازدید : 22 دوشنبه 08 شهریور 1400 نظرات (0)

یک طرح زیبا و دوستداشتنی برای کسانی که به همسر خود عشق می ورزند به جرات می تواند این کالای خواب باشد. کالای خواب اصیل که طرح های زیاد دیگری نیز دارد. این ست خواب ها در انواع مختلف وسایز بندی مختلف تولید و طراحی شده است. شما در سایت بیزکالا به راحتی تمام اینمحصولات را می توانید مشاهده کنید.

محمد بازدید : 23 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

در خیلی از موارد ما به این موضوع فکر می کنیم حالا که هزینه ای می پگردازیم یک جنس خوباستفاده کنیم که بادوام باشد.با کمی پرس و جو روبه محصولات خارجی می بریم که این صحیح نیست.البته که هرکس حق انتخاب دارد و لی با این روش لطمات زیادی به شرکت ها و کارگران زحمتکش ایرانی می زنیم. کالای خواب های بیز دارای طرح های زیادی می باشد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

محمد بازدید : 32 شنبه 06 شهریور 1400 نظرات (0)

بیزکالا یکی از مراجع بسیار بزرگ برای دیدن کالای خواب های متفاوت در طرح و سایز است. این شرکت در سایز های مختلف بیشتر از 50 طرح متفاوت ست خواب را برای علاقهمندان تولید  ودر معرض نمایش گذاشته است.

محمد بازدید : 37 جمعه 05 شهریور 1400 نظرات (0)

یکی از بهترین صابون های گیاهی صابون زردچوبه است. این ماده خوش رنگ دارای خواص بسیار بالایی برای پوست می باشد که در ادامه به توضیحات ان می پردازیم. تا به حال کسی نمی تواند ادعا کند که خواص زردچوبه را نمی شناسد.یکی از بهترین عناصر فعال برای پوست زرد چوبه است.

محمد بازدید : 28 پنجشنبه 04 شهریور 1400 نظرات (0)

با توجه به وجود انواع مختلف محصولات در بازار معمولا افراد برای خرید دچار گمراهی می شوند. در این مواقع خرید از یک برند معروف و یا تحقیق از افراد مختلف می تواند در این زمینه کمک شایانی بکند.

بیزکالا با ارایه سرویس خواب های با کیفیت ایرانی در این زمینه یک گام مهم برداشته است. مادر اینمسیر کمک شما می کنیم تا یک جنس با کیفیت و بادوام را خرید کنید.

محمد بازدید : 30 چهارشنبه 03 شهریور 1400 نظرات (0)

برای داشتن یک خواب آرام بهترین نوع کالای خواب و ست لحاف می تواند اثر داشته باشد.ما در این مورد به شما سرویس خواب های بیزکالا را توصیه می کنیم که دارای تراکم دوخت بسیار عالی و طرح های متنوعی می باشند. ما در این مجموعه کاری سعی می کنیم بهترین هارا برای شما فراهم نماییم.

محمد بازدید : 18 چهارشنبه 03 شهریور 1400 نظرات (0)

یکی از بهترین ست خواب ها در ایران را شرکت بیز تولید می کند. با کیفیت بادوام  و طرح های بسیار زیاد از ویژگی های این محصولات است. برای داشتن یک کالای خواب مناسب نیز می توانید به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

محمد بازدید : 22 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

موکا حاوی قارچ گانودرما دارای خواص بی نظیری است .این محصول اصل بیزکالا برای افرادی تعبیه شده است که از لحاظ مالی شرایط مناسبی را ندارندبتوانند دوره درمان خود را کامل کنند و نتیجه خوب را بگیرند. این محصول یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت است.

محمد بازدید : 11 دوشنبه 11 مرداد 1400 نظرات (0)

دمنوش های خوش طعم گوزل را برای یک بار هم که شده امتحان کنید تا یک طعم خالص از دمنوش را بچشید. این برند تخصص کافی و مهارت لازم را برای تولید دمنوش های بکر و ارگانیک با طراحی به روز دارا می باشد. دمنوش های گوزل را پیشنهاد می کنیم برای اداره جات خود، محل کار و مهمانی های ویژه حتما استفاده نمایید. این دمنوش ها و چایی ها به هیچ عنوان از خرده کود چایی تهیه نشده است و بسیار با کیفیت می باشد.

محمد بازدید : 18 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

شامپو انار از سری شامپوهای پر طرفدار می باشد که مخصوص موهای رنگ شده است. ترکیبات انار به گونه ای است در این شامپو که تثبیت کننده رنگ است و باعث می شود رنگ مو دیرتر از بین برود.

این شامپو علاوه بر تثبیت کنندگی خاصیت نرم کنندگی مو و شفافیت آن را نیز در بر دارد. 

محمد بازدید : 19 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

اگر در مسافرت هستید و نمی دانید چه غذای سالمی را نوش جان کنید بیزکالا توصیه می کند غذاهای آماده دکتر بیز را برای یک بار امتحان کنید. کنسرو های غذایی دکتر بیز در مدل های مختلف خورشتی آماده ارایه می باشد. این محصول آماده است و کافی است ان را کمی گرم نمایید و نوش جان کنید. هیچ گونه مواد نگهدارنده در این غذاها استفاده نشده است.

محمد بازدید : 21 جمعه 08 مرداد 1400 نظرات (0)

از سری ویژگی های این ریمیل خارجی مدلی جدید و پر طرفدار را می توان به آن اشاره کرد که خاصیت بسیار خوبی دارد.

ریمیل حجم دهنده لاکچری کوین که همان گونه که از اسم آن پیداست دارای حجم دهندگی بسیار بالایی می باشد. این ریمیل مخصوص مژه هامی باشد و افراد حساس نیز می توانند آن را استفاده نمایند.

برخی دیگر از ویژگی های این محصول را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد

محمد بازدید : 14 پنجشنبه 07 مرداد 1400 نظرات (0)

مدلی جدید از عسل های سالم و طبیعی در ایران تولید شده است. این گونه عسل سالم ترین عسل می باشد چرا ک هیچ گونه مواد شیمیای در آن استفاده نشده و این گونه زنبور ها از گل ها  و گیاهان کوهی شهد آوری می کند. ساکاروز و قند این عسل زیر 2 درصد می باشد و به راحتی افرادی که دیابت دارند نیز می توانند این عسل بکر کوهی را میل و استفاده نمایند. عسل های دکتر بیز  در چهار اندازه و دو مدل ساکاروز در فروشگاه بیز کالا موجود است.

محمد بازدید : 21 پنجشنبه 17 تیر 1400 نظرات (0)

لوکوم از سری شیرینی هایی می باشد که بسیار طرفدار دارد. از طرفی برای بسیاری از افرادبزرگسال به دلیل نرم بودن یک راحت الحلقوم می باشد.وبه راحتی می توانند استفاده کنند.البته لوکوم تعداد مختلفی دارد و بسیار تنوع بالایی دارد. روش تهیه آن بسیار راحت بوده و ما در این مطلب به شما یاد می دهیم چگونه لوکوم آماده کنید. 

محمد بازدید : 17 چهارشنبه 16 تیر 1400 نظرات (0)

از سری محصولات مراقبتی بهداشتی بیزکالا بوگیر کفش است. این محصول با فرمولاسیون نانو طراحی و تولید شده است که کاملا به صرفه بوده و برای دوسال یک شخص به کار می رود. این محصول دارای اسانس اصل فرانسه می باشد که بسیار رایحه ادکلانی قوی با ماندگاری بالا دارد. سه کار متفاوت را این محصول فوق العاده انجام می دهد. در مرحله اول خنثی کننده بوی بد می باشد در مرحله دوم آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده و در مرحله سوم خوشبو کننده می باشد.

محمد بازدید : 17 یکشنبه 13 تیر 1400 نظرات (0)

استفاده از ساعت های مچی با توجه به نوع و مدل امروزه برای افراد جذاب می باشد. افرادی هم هستند که علاوه بر ساعت های جدید وهوشمند ساعت های عقربه ای و کلاسیک را ترجیح می دهند. ما برای این دسته افراد پیشنهادات بسیار خوبی داریم .ساعت های فوق لاکچری و بادوام برند تراست که یک برند سوئیسی می باشد.این انتخاب مخصوص افراد جنتلمن است. افرادی که به ظاهر خود بیش از حداهمیت می دهند.

محمد بازدید : 29 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

کیفیت بسیار زیبای کالای خواب های بز باعث شده تا یک برند بسیار مرغوب در منسوجات قرار بگیرد. این ست لحاف 6 تکه از پارچه ترکاز در دوخت آن استفاده شده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.می توان گفت طرح های موجود در آین کالای خواب ها بسیار زیبا و استادانه ایجاد شده است و همچنین چاپ قوی در آن ها زده شده است. چرا که پس از شست و شو هیچ گونه تغییری در شکل ظاهری آن ها مشاهده نمی کنید.

محمد بازدید : 20 جمعه 04 تیر 1400 نظرات (0)

ساعت های زیبا با کیفیت خاص با یک برند با اصالت تولیدکشور سوئیس در ایران موجود می باشد. نمایندگی رسمی این ساعت ها  شرکت بازاریابان ایرانیان زمین می باشد. این ساعت ها دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشند . جهت خرید این ساعت ها و دیدن اطلاعات آن ها می توانیدبا ورود به وب سایت یبز کالا در قسمت ساعت ها به مقایسه این ساعت ها بپردازید.

محمد بازدید : 22 پنجشنبه 03 تیر 1400 نظرات (0)

قیمت ساعت شاید یکی از مهم ترین دلایل باشد که شخص یک ساعت را انتخاب کند یا که نپسندد. اما در اصل بایداطلاعات یک ساعت را زیر ذره بین گذاشت و تمامی اطلاعات آن را با برند های دیگر مقایسه کرد. این اطلاعات می تواند شامل جنس بدنه ،نوع موتور ،سری ساخت ،سری موتور ،قابلیت های ساعت، بخه طور مثال  شب تاب یا کرنومتر شمار وکرنوگراف و... باشد. 

محمد بازدید : 21 چهارشنبه 02 تیر 1400 نظرات (0)

برای خرید ساعت باید یک سری نکات رارعایت کرد. جنس بدنه و مقاومت آن دربرابر فشار دوپارامتر بسیار مهم در انتخاب ساعت است. از طرفی خاصیت ضد آب و موتور های به کار رفته در آن از دیگر خصوصیات یک ساعت خوب می باشد. با توجه به تولید ساعت با برند های اصل و فیک برای تشخیص یک ساعت اصل از ساعت فرع باید یک سری موارد را رعایت کرد. امروز با ما همراه باشید تا در این مطلب ویژگی های یک ساعت خوب رابیان کنیم.

محمد بازدید : 24 سه شنبه 01 تیر 1400 نظرات (0)

دوخت بسیار عالی ست خواب های دکتر بیز باعث شده جایگاه ویژه ای در بین افراد ایجاد کند .این محصولات با پارچه های بسیار عالی و تراکم دوخت قوی تولید شده است که با شست وشوی زیاد ذره ای در بافت آن تغییر ایجاد نمی شود. ست خواب های دکتر یبز در دو مد ل 4 تکه و 6 تکه برای تک نفره و دونفره تولید شده است. کیفیت چاپ بسیار بالا و طرح سه بعدی  زیبایی خاصی را در این کالای خواب ایجاد کرده است.

محمد بازدید : 17 دوشنبه 31 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر شماهم عروس و داماد هستید وبرای خرید کالای خواب سر درگم هستید سری بهفروشگاه بیزکالا بزنید.ارایه انواع کالای خواب در طرح های مختلف با روانشناسی رنگ در نقش ونگارهای زیبا را برای شما نوعروسان فراهم کرده است. از طرفی قیمت ان ها  نسبت به کیفیتش صرفه اقتصادی دارد. چرا که حدود ده سال تغییر رنگ و تغییر فرم اولیه نمی دهد.

محمد بازدید : 16 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)

طرح  های سه بعدی نسبت به طرح های تک بعدی از کیفیت چاپ بالاتر و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. این طرح ها قدرت چاپ بسیار حرفه ای از بهترین رنگ های روز دنیا را به خوداختصاص داده اند. بهترین طرح ها پس از انتخاب رنگ های قوی با ماندگاری بالا بر روی کالای خواب های شرکت بیز نقش می بندد. که در طرح ها انواع تم های عاشقانه طبیعت و حیوانات استفاده شده است.

محمد بازدید : 16 شنبه 29 خرداد 1400 نظرات (0)

شاید همه ی ما هنگام خریداجناس در وهله اول قیمت آن برایمان مهم باشد.ولی فاکتور اصلی میزان کارایی ،دوام،وکیفیت آن محصول می باشدکه باید مهم و ارزشمند باشد. به طور مثال ویژگی های برتر کالای خواب بیز پس از رویت شما را به این نتیجه می رساند که قیمت در یک محصول باکیفیت وبادوام در اولویت چندم قرار می گیرد. باما باشید تا شما را با این کالاهای خواب مرغوب اشنا کنیم.

محمد بازدید : 18 جمعه 28 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از بهترین شرکت ها در طرح کالای خواب شرکت بیز می باشد.بر اساس روانشناسی افراد و بهره جستن از ترکیب رنگ ها توانسته اند بهترین محصولات را با بهترین تنوع و زیبایی گرد هم آورند. ترکیب بسیار عالی و دوخت محکم از ویژگی های مهم کالای خواب های بیز می باشد. این شرکت با توجه به سایز تخت خواب ها دو سایز ست را تولید می کند که تک نفره و دونفره می باشند.

محمد بازدید : 17 پنجشنبه 27 خرداد 1400 نظرات (0)

در انتخاب کالای خواب باید چند فاکتور مهم را در نظر گرفت که یکی از آن ها الیاف به کار رفته در ان می باشد.نوع کیفیت  یک کالای خواب و دوام آن به تراکم دوخت و جنس به کار رفته در ان می باشد.از طرفی انتخاب کالای خواب باید براساس طرح اتاق خواب و رنگ آن انتخاب شود. شاید یک کالای خواب زیبایی خاصی داشته باشد اما اگر تراکم وجنس خوب نداشته باشد کمتر از دوسال خاصیت و فرم خود را از دست می دهد.

محمد بازدید : 21 چهارشنبه 26 خرداد 1400 نظرات (0)

ست کالای خواب های دکتر بیز رد دومدل از لحاظ که واندازه تولیدشده است.بهترین محصولات حال حاضر در ایران را می توان لقب داد به این کالای خواب های بسیار با کیفیت و بادوام،چرا که میانگین مفید عمر آن ها 10 سال می باشد. این کالای خواب بیز با طرحی بسیار زیبا در قالب 4 تکه سه بعدی تک نفره تولید شده است .طرح بسیا زیبای آن ازچاپ قوی برخوردار بوده و هیچ گونه تغییره رنگی پس از شست و شو در آن مشاهده نخواهید کرد.

محمد بازدید : 20 سه شنبه 25 خرداد 1400 نظرات (0)

کرم پودر ها بهترین گزینه برای داشتن یک آرایش خوب می باشد. این کرم پودری که امروز برایتان معرفی می کنیم قدرتمند ترین کرم پودری است که پوشانندگی بسیار بالایی دارد. همچنین دارای بافت بسیار سبکی می باشد. این بافت سبک بر روی پوست احساس خستگی ایجاد نمی کند و منافذ پوست به صورت کامل بسته نمی شود. همچنین دارای ویتامین E می باشد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 1,425
  • بازدید کلی : 4,586