loading...
https://biz-kala.ir
محمد بازدید : 21 پنجشنبه 03 تیر 1400 نظرات (0)

قیمت ساعت شاید یکی از مهم ترین دلایل باشد که شخص یک ساعت را انتخاب کند یا که نپسندد. اما در اصل بایداطلاعات یک ساعت را زیر ذره بین گذاشت و تمامی اطلاعات آن را با برند های دیگر مقایسه کرد. این اطلاعات می تواند شامل جنس بدنه ،نوع موتور ،سری ساخت ،سری موتور ،قابلیت های ساعت، بخه طور مثال  شب تاب یا کرنومتر شمار وکرنوگراف و... باشد. 

محمد بازدید : 20 چهارشنبه 02 تیر 1400 نظرات (0)

برای خرید ساعت باید یک سری نکات رارعایت کرد. جنس بدنه و مقاومت آن دربرابر فشار دوپارامتر بسیار مهم در انتخاب ساعت است. از طرفی خاصیت ضد آب و موتور های به کار رفته در آن از دیگر خصوصیات یک ساعت خوب می باشد. با توجه به تولید ساعت با برند های اصل و فیک برای تشخیص یک ساعت اصل از ساعت فرع باید یک سری موارد را رعایت کرد. امروز با ما همراه باشید تا در این مطلب ویژگی های یک ساعت خوب رابیان کنیم.

محمد بازدید : 24 سه شنبه 01 تیر 1400 نظرات (0)

دوخت بسیار عالی ست خواب های دکتر بیز باعث شده جایگاه ویژه ای در بین افراد ایجاد کند .این محصولات با پارچه های بسیار عالی و تراکم دوخت قوی تولید شده است که با شست وشوی زیاد ذره ای در بافت آن تغییر ایجاد نمی شود. ست خواب های دکتر یبز در دو مد ل 4 تکه و 6 تکه برای تک نفره و دونفره تولید شده است. کیفیت چاپ بسیار بالا و طرح سه بعدی  زیبایی خاصی را در این کالای خواب ایجاد کرده است.

محمد بازدید : 17 دوشنبه 31 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر شماهم عروس و داماد هستید وبرای خرید کالای خواب سر درگم هستید سری بهفروشگاه بیزکالا بزنید.ارایه انواع کالای خواب در طرح های مختلف با روانشناسی رنگ در نقش ونگارهای زیبا را برای شما نوعروسان فراهم کرده است. از طرفی قیمت ان ها  نسبت به کیفیتش صرفه اقتصادی دارد. چرا که حدود ده سال تغییر رنگ و تغییر فرم اولیه نمی دهد.

محمد بازدید : 16 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)

طرح  های سه بعدی نسبت به طرح های تک بعدی از کیفیت چاپ بالاتر و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. این طرح ها قدرت چاپ بسیار حرفه ای از بهترین رنگ های روز دنیا را به خوداختصاص داده اند. بهترین طرح ها پس از انتخاب رنگ های قوی با ماندگاری بالا بر روی کالای خواب های شرکت بیز نقش می بندد. که در طرح ها انواع تم های عاشقانه طبیعت و حیوانات استفاده شده است.

محمد بازدید : 15 شنبه 29 خرداد 1400 نظرات (0)

شاید همه ی ما هنگام خریداجناس در وهله اول قیمت آن برایمان مهم باشد.ولی فاکتور اصلی میزان کارایی ،دوام،وکیفیت آن محصول می باشدکه باید مهم و ارزشمند باشد. به طور مثال ویژگی های برتر کالای خواب بیز پس از رویت شما را به این نتیجه می رساند که قیمت در یک محصول باکیفیت وبادوام در اولویت چندم قرار می گیرد. باما باشید تا شما را با این کالاهای خواب مرغوب اشنا کنیم.

محمد بازدید : 18 جمعه 28 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از بهترین شرکت ها در طرح کالای خواب شرکت بیز می باشد.بر اساس روانشناسی افراد و بهره جستن از ترکیب رنگ ها توانسته اند بهترین محصولات را با بهترین تنوع و زیبایی گرد هم آورند. ترکیب بسیار عالی و دوخت محکم از ویژگی های مهم کالای خواب های بیز می باشد. این شرکت با توجه به سایز تخت خواب ها دو سایز ست را تولید می کند که تک نفره و دونفره می باشند.

محمد بازدید : 16 پنجشنبه 27 خرداد 1400 نظرات (0)

در انتخاب کالای خواب باید چند فاکتور مهم را در نظر گرفت که یکی از آن ها الیاف به کار رفته در ان می باشد.نوع کیفیت  یک کالای خواب و دوام آن به تراکم دوخت و جنس به کار رفته در ان می باشد.از طرفی انتخاب کالای خواب باید براساس طرح اتاق خواب و رنگ آن انتخاب شود. شاید یک کالای خواب زیبایی خاصی داشته باشد اما اگر تراکم وجنس خوب نداشته باشد کمتر از دوسال خاصیت و فرم خود را از دست می دهد.

محمد بازدید : 21 چهارشنبه 26 خرداد 1400 نظرات (0)

ست کالای خواب های دکتر بیز رد دومدل از لحاظ که واندازه تولیدشده است.بهترین محصولات حال حاضر در ایران را می توان لقب داد به این کالای خواب های بسیار با کیفیت و بادوام،چرا که میانگین مفید عمر آن ها 10 سال می باشد. این کالای خواب بیز با طرحی بسیار زیبا در قالب 4 تکه سه بعدی تک نفره تولید شده است .طرح بسیا زیبای آن ازچاپ قوی برخوردار بوده و هیچ گونه تغییره رنگی پس از شست و شو در آن مشاهده نخواهید کرد.

محمد بازدید : 20 سه شنبه 25 خرداد 1400 نظرات (0)

کرم پودر ها بهترین گزینه برای داشتن یک آرایش خوب می باشد. این کرم پودری که امروز برایتان معرفی می کنیم قدرتمند ترین کرم پودری است که پوشانندگی بسیار بالایی دارد. همچنین دارای بافت بسیار سبکی می باشد. این بافت سبک بر روی پوست احساس خستگی ایجاد نمی کند و منافذ پوست به صورت کامل بسته نمی شود. همچنین دارای ویتامین E می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 1,384
  • بازدید کلی : 4,545