loading...
https://biz-kala.ir
محمد بازدید : 27 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر قصد دادن یک هدیه متفاوت را به عزیزان خود داریدتن پوش های بیز غافل نشوید.این تن پوش ها در سایت بیز کالا برای انواع سنین وجنسیت موجود می باشد. این حوله مخصوص نونهالان و جوانان می باشد که وزن بسیار کم و کیفیت بسیار بالایی دارد. از مزایای این حوله جذب بسیار بالای آن می باشد. تنوع در رنگ و طرح از دیگر ویژگی های این محصول است.

محمد بازدید : 14 یکشنبه 23 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از بهترین هدیه ها برای همسرانتان می تواند این ست زیبا باشد. بسیار شکیل دوخت عالی ازخصوصیات این محصول می باشد. همچنین دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. از ویژگی های این محصول می توان به آب گیری آن اشاره کرد. جذب آب بسیار بالای آن خصوصیت بارز این محصول است.یک سرویس بسیار زیبا برای شاه داماد است.

محمد بازدید : 17 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

حوله پالتویی دکتر بیز از پنبه خالص می باشد. قدرت جذب بسیار بالای آب از ویژگی های بارز آن می باشد. وزن بسیار سبکی داشته و حمل آن آسان می باشد. باخرید این تن پوش مردانه تا ده سال نیازی به خرید تن پوش ندارید. تراکم دوخت بسیار عالی از ویژگی های بارز این محصولات است. دارای تنوع رنگی و سایز های مختلف می باشد. اما چگونه می شود یک حوله خوب را خرید کرد؟

محمد بازدید : 19 پنجشنبه 20 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر یک حوله نرم و لطیف داشته باشیم احساس بهتری برای استفاده داریم تا اینکه یک حوله زمخت و بی کیفیت با پوست ما در ارتباط باشد. حوله های دستی دکتر بیز با تراکم دوخت بسیار عالی و الیاف بسیار مرغوب یکی از بادوام ترین حوله ها می باشد. این حوله های دستی در سایز و رنگ بندی های مختلف تولید می شود. انتخاب این محصول برای یک هدیه ساده و مناسبتی بسیار جالب و کاربردی می باشد.

محمد بازدید : 12 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

روغنی بی نظیر از یک گیاه خوشبو که در این مطلب پس از شنیدن خواص بسیارسودمندش غیر ممکن است مشتاق برای خرید این محصول نشوید. روغن رزماری دارای اثر گذاری بسیار بالا برروی مشکلات پوستی و مویی می باشد که در این مطلب به آن اشاره می کنیم. محصولی شگفت انگیز که برای بیکینی و سیاهی های قسمت های مختلف بدن به خوبی عمل می کند. یک روغن اسانسی غلیظ که برای گرفتن این عصاره میزان بسیار بالایی گیاه رزماری استفاده شده است.

محمد بازدید : 10 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

در انتخاب ساعت بعضی وقت ها دچار وسواس می شویم .تنوع و زیبایی و رنگ باعث می شود کمی برای انتخاب مردد شویم. اما به غیر ازاین زیبایی و طرح فاکتور های دیگری نیز بایداعمال شود تاشما یک ساعت خوب و با کیفیت را خریداری نمایید. از جمله این معیار ها می تواند خدمات پس از فروش باشد. یا میزان ضمانت یا گارانتی محصول باشد. وزن سبک ساعت و جنس به کار رفته در بدنه آن یا میزان تحمل فشار آب از دیگر معیار ها می باشد.

محمد بازدید : 16 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

بهترین نوع ساعت هارا از ما بخواهید. اگر دوست دارید یک پرستیژ خاص و حرفه ای به خودتان بدهید از ساعت های لوکس خارجی با برند تراست سوئیس غافل نشوید. این ساعت ها در طرح ها و رنگ های مختلف با قابلیت های بسیار ویژه یکی از زیباترین ساعت های جهان حساب می شوند. پنجمین برند مطرح ساعت سازی در دنیا برندتراست می باشد. این ساعت ها دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند. با ما همراه باشید تا شمارا بااجزا و خصوصیات این محصول حرفه ای آشنا کنیم.

محمد بازدید : 14 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

شاید با یک دیدگاه متفاوت به درک عمیق اهمیت استفاده از محصولات تجزیه پذیر برسیم. این که کودکانمان نیز روزی بزرگ شده و حق زندگی در این کره خاکی را دارند. و اگر امروز ما به فکر آن ها و آینده آن ها نباشیم اینده ان ها با خطرات قابل توجهی روبه رو می شود. بی تفاوتی انسان ها نسبت به این موضوع باعث شده که در همین جوامع امروزی مشکلات زیادی گریبان گیر افراد بشود از جمله میزان زباله هایی که در روز تولید می شود. شرکت بیز با اهمیت این موضوع دست به فروش محصولات تجزیه پذیر که دوست دار محیط زیست هستند زده است.

محمد بازدید : 20 شنبه 15 خرداد 1400 نظرات (0)

قابلیت بسیار خوبی که دراکثر یخچال ها وجود دارد این است که با استفاده از فیلتر های تصفیه، ورودی آب یخچال را می توانند یک آب سالم بدون گچ و لجن و... داشته باشند وسیستم آب خنک یخچال را نیز به آب تصفیه شده وصل نمایند. شرکت بیز پیشرو در محصولات سلامت محور فیلتر های با کیفیت بالا را برای استفاده در یخچال ها به فروش می رساند. این فیلتر ها از کربن های بسیار بالا و با کیفیت و دیگر اجزای مهم برای تصفیه یک آب خوب طراحی شده است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

محمد بازدید : 17 جمعه 14 خرداد 1400 نظرات (0)

ادوپرفیوم های دکتر بیز با طرحی خلاقانه برگرفته از لوگوی شرکت با کیفیت بسیار بالا و ماندگاری خوب برای فروش در سبد کالایی بیزکالا موجود است. این محصول از بهترین پرفیوم سوئیس تهیه شده که ماندگاری و رایحه ای بسیار خوب و دلنشینی دارد. ادوپرفیوم زنانه در دو مدل و مردانه آن نیز در دو مدل تولید شده است و یک هدیه خیلی خاص و شیک برای عزیزترین هایتان می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 1,385
  • بازدید کلی : 4,546