loading...
https://biz-kala.ir
محمد بازدید : 14 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از  چایی های  بسیار خوش طعم چای سیاه شکسته ممتاز شرکت تیمن لاهیجان می باشد. این چای برای کسانی که عاشق چای هستند یک گزینه پیشنهادی مناسب می باشد. به جرات می توان گفت بهترین چای درایران کشت می شود .اما عدم اگاهی از فرآوری درست چای باعث می شود این محصول بی نظیر به خارج از ایران صادر شود و مجدد پس از فرآوری به ایران فروخته می شود. شرکت تیمن با بهره گیری از تجارب روز  توانسته بهترین چای خام  رادر مزارع ایران کشت کند و پس از آن در نمونه های مختلف در بازار عرضه کند.

محمد بازدید : 15 جمعه 31 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال یک میان وعده غذایی مناسب هستید استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم. ارده کنجدی شکلات قهوه یک طعم جدید و بی نظیر ترکیبی از ارده کنجد خالص شکلات باکیفیت و قهوه می باشد که یک معجون به تمام معنارا خلق کرده است. این محصول ارزش غذایی بسیار مناسبی داشته و مناسب برای کودکان و تغذیه آن ها می باشد.

محمد بازدید : 12 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

افرادی هستند که در رژیم می باشند و نمیتوانند هر نوع مواد غذایی را استفاده کنند. کره بادام زمینی رژیمی دکتر بیز محصولی کم کالری بوده که تمام افرادی که در حال رژیم هستند می توانند این محصول را استفاده نمایند. طعم بی نظیر و خواص بادام زمینی در آن حفظ شده است و اکثر مربیان ورزشی در دستور برنامه غذایی شاگردان خود این محصول را قرار می دهند.

محمد بازدید : 14 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یک فرآورده دیگر از برند نوحا که یک برند صادراتی می باشد کره بادام زمینی  است. ترکیبات این فرآورده 85 درصد بادام زمینی می باشد. روغن انباشته شده بر روی فرآورده و بوی بی نظیر آن دل هر شخص را مشتاق می کند تا یک بار هم که شده این محصول را تست نمایند. بادام زمینی خواص بسیاری دارد و برای پرشدن صورت اگرناشتا استفاده شود تاثیر فوق العاده ای دارد.

محمد بازدید : 18 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

میان وعده سالم غذایی برای کودکان علاوه بر رفع گرسنگی می تواند خواص خوبی همچنین تقویت حافظه و ایجاد تمرکز شود. کلوچه بابونه دکتر بیز با ترکیبی شگفت آور یک تغذیه سالم و مناسب کودکان می باشد. شیرین کننده این محصول از گیاه استویا و عصاره مالت می باشد که خواص بسیاری دارد. این محصول در دو طعم نارگیلی و گردویی می باشد.

محمد بازدید : 21 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

داشبورد خودرو یکی از قسمت هایی است که به صورت منظم نیاز به تمیز شدن دارد. محصول پاک کننده خودرو لینکس ضد استاتیک بوده و علاوه بر براقیت خاصیت ضد گرد و غباری نیز دارد. فرمولاسیون این محصول نانو ارگانیک می باشد و هیچ گونه آثار مخربی بر روی اجزای ماشین ندارد.

محمد بازدید : 17 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

لکه های لباس یکی از استرس آورترین لحظات برای لباس های گران قیمت یا باارزش ما می باشد. در خیلی از موارد اثر لکه ها قوی بوده و باعث استرس بیشتری بر ما می شود .لکه بر لینکس یک لکه بر قوی با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا هر نوع لکه را از روی لباس شما به آسانی پاک می کند . این محصول هیچ گونه حلال سفید کننده در آن به کار نرفته است و اثر مخرب بر روی بافت پارچه و لباس ندارد .

محمد بازدید : 14 جمعه 24 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

محصولی جدید و خاص از زیر مجموعه شیرینی جات به اسم پودر نبات که ترکیب با گیاهان دارویی خواص بی شماری را ایجاد کرده است. این محصول برای دور همی و برای مهمانی ها یک پذیرایی ویژه به حساب می آید. شکل بسته بندی آن به صورت جذابی طراحی شده است. که هر کس اشتیاق یک بار استفاده کردن از این محصول را دارد. پودر نبات ها در طعم های مختلف با خواص متفاوت تولید شده اند که در این مطلب در مورد پودر نبات چای ترش باهم صحبت میکنیم.

محمد بازدید : 22 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یک حوله لباسی بسیار سبک با جنسی بسیار مرغوب می باشد .کسانی که علاقه به تن پوش دارند پس از یک بار استفاده حس رضایتمندی را از چشمانشان می توان فهمید. تراکم دوخت بسیار عالی جنس مرغوب به کار رفته و تنوع در رنگ از مزایای این تن پوش می باشد. این تن پوش تولید داخل می باشد و جنس آن پنبه می باشد.

محمد بازدید : 19 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

صابون زیبایی قارچ گانودرما   درای منابع مغذی برای پوست می باش. 

این صابون را می توان یک صابون همه کاره نامید. چرا که هم خاصیت لیفتینگ پوست رادارد. هم لایه برداری می کند. و سلول های مرده پوست را به کل از روی پوست پاک میکند . وجود عصاره قارچ گانودرما آن را یک مکمل قوی برای پوست کرده است. این محصول خواص بسیاری دارد که در ادامهع به ان اشاره می کنیم.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 1,421
  • بازدید کلی : 4,582