loading...
https://biz-kala.ir
محمد بازدید : 14 جمعه 10 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ریزش مو یکی از دغدغه مشترک میان بانوان وآقایان می باشد که مشکلات داخلی و بسیار تاثیر گذار است اما یک سری مکمل های تقویتی فولیکول مو می تواند به حداقل برساند ریزش مورا.

تونیک تقویتی گیاهی دکتر بیز یک تونیک جدید و بسیار حیرت انگیز که حتی قبل از تمام شدن دوره نتایج مثبت آن را می بینید.

محمد بازدید : 22 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بااسپری دوراکلین دیگر نیازی به رفتن کارواش نمی باشد. این محصول باقدرت پاک کنندگی بسیار بالا تمامی اجزای داخلی را تحت سلطه خود درآورده و به راحتی کثیف ترین  وسایل داخلی را برای شما تمیز می کند. این محصول نانو بوده و حساسیت زا نمیباشدو هیچ گونه آسیبی برای سطح ندارد.

محمد بازدید : 17 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

محصولی شیک و باکلاس برای پذیرایی از مهمان  که ترکیب نبات آسیاب شده به همراه گل های زعفران یک طعم خوشمزه را ایجاد کرده است. پودر نبات دکتر بیز در طعم های مختلف موجود می باشد. در ابتدا بد نیست بپردازیم به خواص بی نظیر زعفران و سپس از خواص پودر نبات بیز برایتان خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

محمد بازدید : 15 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شیر ودارچین بسیار موثر برای لاغری می باشد. این نوشیدنی طعم بسیار متفاوت و خوشمزه می باشد. دارچین پر از خواص مفید برای بدن می باشد. ترکیب پودر آسیاب شده با گیاه دارچین یک فرآورده بسیار مناسب برای پذیرایی و برای مهمانی باشد و حتی می توان همراه خود داشته باشیم و در هر زمانی  آن را مصرف نماییم.

محمد بازدید : 17 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مو های ما با زدن ژل های مرغوب به زیبایی ما اضافه می کند .در بازار نمونه ژل های متفاوتی وجود دارد ولی تمامی آن ها فرمولاسیون مناسبی ندارند و باید حتما از ترکیبات آن ها مطلع شویم. اگرژل نامرغوب استفاده کنیم باعث ریزش مو در سرمان می شود. ژل موی ویتابلا یکی از ژل های بسیار مناسب بافرمولاسیونی خوب برای مو می باشد.

محمد بازدید : 35 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اگر شما هم به موهای خود زیاداهمیت می دهید . ماسک موی ویتابلا غنی شده با ویتامین E یک غذای کامل برای موی شما می باشد.

این محصول با ترکیباتی که دارد علاوه بر بازسازی موهای آسیب دیده حالت شانه پذیری مو را بهتر می کند.اخواص دیگر این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

محمد بازدید : 24 جمعه 03 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اگر شما هم ریزش موی شدیدی دارید و دنبال راه حل  میگردید پیشنهاد میکنیم این مطلب را ناآخر دنبال کنید تا شما را بایک محصول کاملا گیاهی آشنا کنیم . این محلول دوکار را انجام می دهد اول قطع ریزش مو و بعددر فاز دوم رویش مجدد مو اتفاق می افتد. دارای مدارک معتبرو ثبت شده  می باشد و یک محصول تایید شده برای درمان ریزش مو است.  این محصول حاوی ترکیبات زیر می باشد.

محمد بازدید : 32 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

داشتن مو هایی زیبا و براق جذابیت خاصی ایجاد می کند که ژل موی ویتابلا  این کار را برای شما راحت می کند. یک ژل موی بسیار قوی با خاصیت براق کنندگی بسیار با لا که حالت خیسی به موهای شما داده واین حالت را چندین ساعت نگه می دارد. 

همچنین پس از استفاده سفیدک روی موها ایجاد نمی کند. در فرمولاسیون این محصول از آلوئه ورا استفاده شده و هیچ گونه ریزش موییاتفاق نمی افتد.

محمد بازدید : 38 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

قهوه به خودی خود خواص زیادی دارد اما ترکیب قهوه و عصاره قارچ گانودرما معجزه ای جدید در طب گیاهی ایجاد کرده است. قهوه لاته بیز حاوی عصاره قارچ گانودرما تاثیر خیلی خوبی بر روی کسانی که مشکلات داخلی و معدوی دارند داشته است. اگر رفلاکس معده دارید این قهوه کمک شایانی به بهبودی شما می کند. همچنین طعم شیری و خامه ای لاته این قهوه را تبدیل به یک نوشیدنی خوشمزه می کند .

محمد بازدید : 28 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

شاید تا به حال شما ماهم اسم قارچ گانودرما را شنیده اید. چند سالی هست که محصولات متعددی از یک گیاه پر خواص به اسم پادشاه گیاهان یا قارچ گانودرماترکیب شده با قهوه درشرکت بازاریابان ایرانیان زمین تولید می شود.

یکی از قهوه های تولیدشده قهوه سوپریم با قارچ گانودرما می باشد.در کنار عصاره قارچ گانودرما از گیاه مقوی جنسینگ هم استفاده شده که خاصیت های کمک درمانی زیادی ایجاد کرده است. تقویت قوای جنسی، کمک به لاغری و کاهش وزن وبسیاری از موارد دیگر از تاثیرات استفاده قهوه سوپریم می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 1,426
  • بازدید کلی : 4,587