loading...
https://biz-kala.ir
محمد بازدید : 24 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات (0)

یک کرم بسیار مناسب برای افرادی که دوست دارند پوستی صاف و یک دست داشته باشند . این کرم با قابلیت برطرف کردن چروک و چین ها و برطرف کردن خط اخم و لبخند یک کرم قوی پوستی به حساب می آید. این کرم مواد مغذی پوست را دارا می باشد و برای جای جوش و آکنه بسیار موثر است. با ما باشید تا در این مطلب از خواص بی نظیر این محصول برایتان بگوییم.

محمد بازدید : 18 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر دوست دارید یک کرم پودر داشته باشید که کمتر از یک دقیقه جذب پوست شود، لاکچری کوین یک گزینه مناسب است. یک کرم پودر با پایه گیاهی که تمامی شرایط یک کرم ایده آل رادارد. این محصول یک نرم کننده پوست حساب می شود و همچنین خاصیت ضد آفتابی نیز دارد. بر پایه سیلیکونی می باشد و برای میکاپ آرتیست ها یک محصول بسیار خوب و کاربردی است.

محمد بازدید : 19 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

کرم پودر لاکچری کوین با رنگ بندی های مختلف به دلیل داشتن ویتامین های مغذی پوست یک کرم با چند قابلیت می باشد. این محصول دارای پوشانندگی بسیار بالا بوده و خط اخم و لب را به صورت کامل محو می کند. یکی از کرم های مناسب پوست می باشد که قابلیت این رادارد کمتر از یک دقیقه جذب شود. همچنین ضد آفتاب بوده و دارای SPF می باشد. با توجه به کرم پودر های موجود در بازار با قابلیت هایی که این کرم دارد، قابل قیاس با برند های دیگر نمی باشد.

محمد بازدید : 24 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

یک خواب آرام نیاز به یک بالش راحت می باشد. بالش های طبی دکتر بیز با الیافی مخصوص و رعایت کردن تمامی استانداردها یک خواب آرام و عمیق را برای شما فراهم می کند. این بالشت قابل شست و شو می باشد. در دورنگ مختلف تولید شده است. برای عمر و دوام بیشتر این محصول از رویه بالشتی استفاده نمایید. الیاف این محصول به گونه ای طراحی شده است که پس از بلند کردن سر دوباره به حالت اولیه خود برگردد.

محمد بازدید : 20 یکشنبه 09 خرداد 1400 نظرات (0)

افراد زیادی هستند که به خوردن صبحانه رغبت نشان نمی دهند . اما بیش از اندازه از غلات ها استفاده می کنند. غلات صبحانه های دکتر بیزغنی شده با ویتامین ها می باشد. این محصول خوشمزه یکی از پرطرفدارترین ها در میان غلات صبحانه ها می باشد طعم بسیار جذاب و خوردنی این کرن فلکس عسلی  میل هرکسی را به سمتش روانه می کند.

محمد بازدید : 25 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

یکی از خوشمزه ترین میان وعده های غذایی که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد غلات ها ی صبحانه دکتر بیز می باشد. غلات ها حاوی ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد که با شیر و بستنی بسیار استفاده می شود. اگر کودکان شما غذا و صبحانه نمیخورند می توان این محصول را جایگزین غذای آن ها نمود. همچنین ورزشکاران نیز یک میان وعده قوی می تواند برایشان باشد.

محمد بازدید : 13 پنجشنبه 06 خرداد 1400 نظرات (0)

تمامی دستگاه های تصفیه آب نیاز به فیلتر دارند و جزع جدانشدنی آن ها فیلتر هایشان می باشد. اما اگر به موقع تعویض نشوند باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری به دستگاه می شوند. این  فیلتر ها معمولا از کربن های فشرده تشکیل می شوند که بسته به مواد به کار رفته و آب شهری میزان دوام و ماندگاری آن ها متفاوت است.

محمد بازدید : 18 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

یک دمنوش جدید ترکیبی از گیاهان موثر و فوق العاده عالی که اثر بخشی خوبی بر روی سیستم اعصاب و روان بدن دارد. این فرآورده گیاهی طعمی بسیار خوش مزه داشته وبرای آرامش و اعصاب بسیار پیشنهاد می شود. تیم پزشکی دکتر بیز با تحقیقات گسترده در زمینه های متفاوت برترین گیاهان راباهم ترکیب کرده ونتایج به دست آمده را ارزیابی می کنند که پس از ارزیابی و درستی نتایج به چرخه تولید دستور العمل داده می شود.

محمد بازدید : 15 دوشنبه 03 خرداد 1400 نظرات (0)

استفاده از دمنوش خواص سودمندی برای سلامت بدن دارد.این محصولات دکتر بیز با تکنولوژی جدید در بسته ای شیک و منحصر به فرد ارائه می شود. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. این دمنوش یکی از پرطرفدارترین دمنوش ها میان افراد می باشد چرا که دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد. با ما همراهع باشید تا در ادامه از این معجون قوی با شما بگوییم.

محمد بازدید : 19 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

دمنوش هایکی از فرآورده های گیاهی خوشمزه می باشد. که علاوه بر طعم خوب یک سری خواص درمانی نیز دارد. این نوع دمنوش ها از گیاهان مرغوب در مزارع مخصوص دکتر بین کشت و برداشت می شود و از تونل خلا بدون دخالت دست به مرحله نهایی می رسد. تیم کاری مجرب تشکیل شده از کارشناسان گیاهان دارویی وظیفه ترکیب گیاهان و نتیجه دهی بهتر نسبت به امراض گوناگون رادارد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 1,401
  • بازدید کلی : 4,562